ny vecka :P

imorse försov jag med för första gången denna terminen ! :O
fan också ..
skulle ju åka med åtta bussen
och eftersom jag inte hade bråttom
så tänkte jag att jag kunde ligga kvar i sängen fem minuter
och sedan gå upp och äta frukost ,
men istället för att somna om fem minuter
så somnade jag om 1 timme och 45 minuter !!!
fast det kändes som att jag bara hade blundat och sedan vaknat igen :S

missade alltså idrotten ,
men gjorde inte så mycket eftersom våra idiotiska lärare 
säger att alla ändå bara kan få g!
nej , usch vad sur jag är på dom :O
åkte då direkt till skolan istället och åt mat och sedan hade vi luciaträning ,
som gick mycket bra :)
efter det gick vi upp i studion och så tränade jag på schamponering och tupering :P
blir prov på båda dom grejerna och foundation efter jul :P
ojojoj, hoppas man kan det tills då :S

nu är ju klockan fem och jag har nyss kollat på one tree hill,
och snart kommer ju jocke till mej också :)
och eftersom han är lite sjuk så ska han inte träna
så då kan han spendera ännu mer tid med mej och det gillar vi ! :D

-

föresten så läste jag ju ut boken igår kväll ,
och så förstod jag inte sista meningen !
fattar ni vad störande :O
sista meningen i hela boken ..




love! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0