Släktkalas & skyltsöndag

här kommer det lite bilder från eriks släktkalas och från skyltsöndagen !
lite sent , men har inte kunnat lagt in bilderna på datorn förän nu :)
titta och njut !



världens sötaste kusin cindy , som har munnen full med tacos ! ;) hihi



jag i ett par 3D glasögon och brorsan , som numera är tonåring ! ;D



jag och erik :) erik fick en jätterolig sak , den där bollen på bilden !
man skulle typ snurra på den och så tränade den upp handlederna :)
jättesmart grej ! ;D blev faktiskt jobbigt efter ett tag :P
rekommenderas till er som spelar handboll, bandy eller hockey ;)
+ andra sporter där händer och handleder används !



närbild på Nsd Power Ball ! köpt på teknikmagasinet tror jag ;)



dessa två var även med och firade såklart !
lyckades faktiskt få ett kort på andreas till slut :D

-



så här såg det ut när vi sålde lotter ! :) riktigt mysigt med alla paket där :P
och alla barnen blev överlyckliga när de vann och fick komma fram och välja ett paket :D
jag kände mej som tomten själv! hihi



några tappra fotbollstjejer i kylan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0