stelfrusen !

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från träningen och jag kan lova att den var jobbig ! vi körde mycket ben denna träningen och malin gjorde det jättebra ! har jag inte träningsvärk imorn är det något fel ;) hade även avslappning på slutet ! drog ut en tjockmadrass , släckte ljusen och satte på "lugna favoriter" ;) jättemysigt var det , och skönt (somnade nästan) .. efter träningen så tittade jag 20 minuter av när jocke spelade , men jag höll nästan på att frysa ihjäl och mitt hår blev till is , så jag gick hem :) så nu sitter jag här och håller på att tina upp lite , väntar också på att mamma ska komma hem och göra lite mat åt mej ;) mums! sen är det bara vänta in jocke :D

ska nog lägga mej och läsa "om jag kunde drömma" sen när jag väntar på jocke :)  tycker alla borde ta och läsa den boken ! :) sist jag läste den så kom jag på mej själv med att sitta och le , bra fult iaf :P så då skrattade jag åt mej själv , men efter ett tag märkte jag att jag fortfarande log , haha ! :P



jag och mitt krull ;) (stelfrusen!)



puss&kram ! / elin

Kommentarer
Postat av: jess

lockarna ser bra ut! underbart fint hår vet du väl att du har också?

2008-12-27 @ 16:54:11
Postat av: malin :)

Yeessss va bra :D du var en utmärkt elev som gjorde allt jag sa :D

2008-12-29 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0