tjejkväll - in my house ;)

hejsan ! igår blev det tjejkväll hemma hos mej och runt fem någon gång kom josse och zaring hem till mej och så började jag sminka dom , samtidigt som vi bara pratade om allt möjligt och även lagade lite tacos :) mysigt !



sofias sminkning :)



josefins sminkning :)

(sminkade dom ungefär likadant som ni ser ;P)

-

runt halv nio kom det lite mer tjejer och vi käkade tacos, tittade på idol och drack lite :P och det hände mycket , zaring ramlade ner för min trappa till exempel ! xD resten av kvällen bestod av singstar, MYCKET dans och idolfinal ! gött att kevin vann ! och vad söt han var :D:D:D:D älskar honom ! hihi ;) ingen idé att berätta mer om kvällen , det går sammanfatta den kort istället - underbart superrolig kväll med mina älsklingsbrudar <3 bjuder såklart på lite bilder också så får ni se hur kul vi hade ! måste bara säga att jag älskar er <3



nyktert? ja faktiskt ;) haha ! hon halkade på en isfläck och ramlade ner för trappen och ner i snön ! skrattar åt det än ;)











måste bara säga tack för en underbar kväll ! som måste göras om snart :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0