tjejmys :)

nu har jocke precis åkt hem och han fick även öppna sin julklapp ! som innehöll ett armband , som dock inte är klart än ;) ska gravera in en text också , men det hann jag tyvärr inte göra innan jul vilket var lite synd :P men det kommer bli jättebra när det är klart :D

ska snart fixa mig lite och åka till josefin haraldsson, där det blir tjejkväll och mys med pizza , film, godis och en massa skitsnack skulle jag tro ;) imorn ska jag nog på annandags bandy också :P boltic- slottsbron , på tingvalla :) måste ju ses , sen på kvällen blir det troligtvis tjejkväll igen, men hos josefine göransson och lite dricka till det förhoppningsvis ;) sen får vi se vart det bär av :D





vi hörs av imorn !

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0