torr hy !?

usch , vintertid är det nu med mycket torr luft vilket innebär torr hud ! shit jag torkar bort snart tror jag :O mitt ansikte är helt narigt (kan dock bero på solbrännan) och jag börjar få vita fläckar i ansiktet där jag är torr ! smörjer mej med den allra fetaste nattcrémen jag kan hitta här hemma för att få bort det , men det hjälper inte :S

även om ni inte är torra än så råder jag er att inhandla en riktigt bra ansiktscréme nu i vinter ! för det är det värsta som finns att vara torr ! för det första så är det inge bra och för det andra så går det inte sminka sig för att man ser förjävlig ut :S jag kan lova er att jag troligtvis har smörjt in mej i ansiktet minst tio gånger idag , det blir väl säkert inte bättre men det känns bättre för stunden iaf (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0