lyckat !

hejsan ! gårdagen blev lyckad faktiskt , även om jag inte trodde det till en början :) vi började ju ganska så sent men det gick ju det med ! min kväll började hemma hos jossa , där jag sminkade henne lite ;) sen kom linnea och hämtade upp oss , sen hämtade vi sara och åkte till natta :P där ifrån åkte vi med adde till festen :P eller ja , festen och festen :) det va ju inget först men sen ska ni se att det drog igång ! herregud vad mycket skandaler det blev kan jag lova ;) (men inget att bli förvånad över) det kan faktiskt vara riktigt kul att se allt här i grums , för det är så bedrövligt egentligen, men jag klagar inte ;) det blir mycket nöje :P sara gjorde det där lilla extra så att det blev kul också , eftersom hon störde sig ganska rejält på en person så va det kul att se sara ;) blev en del roliga kommentarer ! kvällens bedrövligaste var nog de som spydde :O drick inte om ni ska bli sådär :S usch,usch ! tur att mina skor klarade sig iaf :O annars hade jag nog fått ganska så mycket psyk .. tycker synd om sara som fick på sina skor :S nej , nog om äckliga saker !

kommer lite bilder nu , fast de är inte så roliga eftersom jag inte var fotograf denna kvällen :P



en massa deeptalk i sängen blev ;)











fick ju inga bilder på mina brudar , eftersom (som jag redan har sagt) inte hade hand om kameran denna kväll .. det var lite synd , och därför bjuder jag på en sista bild som jag fick innan jag lämnade festen ;)
sorry , men sover man på köksgolvet får man var beredd att bli med på kort ;)

måste bara säga att jag hade det trevligt , och träffade ju mycket nytt folk ! :)
vilket uppskattades :P hoppas på fler gånger , men då med mindre skandaler :O hahahaha

känner också att jag måste ta en kväll med anna och bara sitta och prata om allt och inget , och skvallra lite om allt som har hänt :D mycket som jag skulle vilja dela med mej till henne nu , som vi kommer skratta åt länge kan jag lova ! ;)
jag och anna , mjo skvallerkärringarna nummer ett !  we love gossip !



återkommer om en stund !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0