blondinbella , ett skämt ?

hejsan ! just nu sitter jag och tittar igenom blondinbellas tvdagbok på youtube och herregud vad dåligt måste jag säga ! antingen gör hon till sig enormt mycket eller så är hon helt enkelt blåst ! :S och hennes sminktips i första klippet skrattade jag gott åt iaf ;) haha ! titta själva så får ni se :P

"gud vad jag hatar att diska, och städa! åh guuuuud , jag ska ha städhjälp"

ganska så patetiskt ! eller vad tycker ni ? :P

igår var ju "david och gänget" här och min älskling + lite folk och det blev singstar till en början , men sedan började vi spela kort :P poker , vilket jag sög på ! men när vi spelade bluffstopp så vann jag efter som jag är så bäst på att bluffa :D haha , mycket trevlig kväll måste jag säga ! 

-

dagen idag kommer bestå av lite städning och sen ska jag vara med anna och sara :P ska bli riktigt roligt att träffa dom ! sen skulle vi egentligen ha klätt julgranen här hemma idag , men då märkte mamma att julgransbelysningen inte fungerade så det får bli imorn istället :)

och vet ni ? bara tre dagar kvar till julafton !



take care ! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0