julavslutning :)

imorn blir det julavslutning i betlehemskyrkan för min del och efter det fika med brudarna ;) och så är det ju såklart jullov !
 

och om vädret håller i sig imorn så ska jag och jocke åka ner till strandvallen och åka skridskor ! ;) hihi , får se hur det går med den talangen ! kan ju iaf åka lite och kan faktiskt skryta med att vi startade upp ett tjejlag i slottsbron några år där vi spelade och var med i lilla VM till och med och kom trea (av tre lag) haha ! sedan har jag och emma även varit med i tingvalla dam några matcher ;) emma var med på en cup , och jag var med på en seriematch :P och bra som jag är så gjorde jag mål också ! ha ;)

måste hitta julklapp till min skrutt också :P har ju sett lite fina grejer , men vill ha något som verkligen betyder något ! något som verkligen visar hur mycket jag älskar honom :) jag ska ju inte behöva lägga ner en förmögenhet heller , det är bättre att det kommer från hjärtat :) men känner jag mej själv så kommer jag lägga lite extra mycket pengar ändå :P






föresten glöm inte  hemmapremiären på strandvallen på lördag !
årets första allsvenska match !
det får ni bara inte missa !
kl 13.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0