bingolottos uppesittarkväll !

nu har jag precis tittat klart på bingolottos uppesittarkväll :P eller ja , jag ballade ur efter tvåans bingo eftersom jag inte vann (har mer tur i kärlek:P) och satte mej här istället :) (oj ,bingolotto är inte ens slut än kom jag på) vi åt iaf gröt hela familjen och tog även fram en skål med nötter som vi satt och käkade :) efter det fick vi (barn) öppna ett varsitt paket :P jag och emma fick oss en varsin sminkväska från makeup store , som var väntad och med min väska följde det även med ett sött armband ;) erik däremot fick en ny mobil , som han blev överlycklig för :D



 

tack mamma !

-

just nu sitter jag och funderar över vad jag ska ha på mig imorn :P
jag är ju så smart och kommer på det nu jag ;)
men jag är inte som alla andra och köper mej en julaftonsklänning , neru :P
det är lite för överskattat då man bara umgås med släkten :)
får väl återanvända något i garderoben istället , vilket funkar lika bra :D

ska bara vänta på att mitt nagellack ska torka , sen ska jag tvätta mej
och sen är det dags för sängen :P

måste försöka sova så att jag orkar med allt ståhej imorn ;)


pussss & godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0