älska shopping <3

hejsan hoppsan ! är på mycket bra humör idag :) kanske är det på grund av shoppingen efter skolan ( inte för att jag köpte så mycket men) :P köpte mej ju en klocka och en navelpiercing och betalade bara 250 för båda ! :O fattar ni ? jag älskar sånt här :D man får en sån skön känsla efter att man har köpt något som är riktigt snygg och billigt !! det är väl det själva shoppingen går ut på ? hellre att jag kommer hem med tio snygga plagg för 1000 :- än en enda tröja för 1000 :- :D fast ibland kan man ju gotta sig lite extra och köpa något dyrt :) hihi , jag låter ju värsta snål nu men varför lägga ut pengar på något så onödigt egentligen ? och märkeskläder kan jag bara säga , usch och fy ! det har aldrig varit något för mej .. har aldrig kommit på idén med varför man ska köpa en dyrare tröja bara för att det är ett speciellt märke på :P fast i och för sig så finns det ju mycket snygga märkeskläder också , så ibland kan det väl hända att jag köper mig något :)

  

(märkte tyvärr att staven var en aning lång :/ menmen)


resten av dagen kommer nog spenderas framför datorn och plugga lite , ska ju redovisa HVO:n på torsdag så måste kunna det :) kommer nog också hamna en stund framför TV:n kommer jag på nu eftersom jag nyss hörde det välkända introt på one three hill ! :P får se hur det blir , ska ju träna på gymmet ikväll också :D och idag följer nog malin med ! ;) trevlans !

-

kisses from miss.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0