Dansuppvisning på mitticity !

Street: fortsättning 4 ,
lärare: Branca Dorda :)












dansuppvisningen idag gick faktiskt bättre än förväntat ! ;) och det var jättekul !!! jag satte alla stegen ,
men var tyvärr tvungen att akta mej en gång så att jag inte skulle bli sparkad i ansiktet ! ;)
hehe ,. längtar lite tills nästa gång vi ska visa upp !



så här såg sminkningen ut ! skulle ha färgglada ögon och satsade då på lila och rosa ! ;)
märkte även att jag har mycket dåligt med färger på mina ögonskuggor ,
så jag tror jag får införskaffa det till veckan kanske :P

-

ursäkta att bilderna är så dåliga , hade inte världens bästa kamera med mej idag tyvärr ! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snyggt med lila och rosa :P

2008-12-02 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0