datakunskap :)

just nu sitter jag i skolan och har data :P ska göra en powerpoint presentation och lämna in så att jag får det ut världen och sen är det inte så mycket mer att göra i datan innan julen och då kanske jag får bli ledig :) kul ! efter denna dryga och långa lektionen så har vi matrast och sen har vi matteprov och efter det så slutar vi för dagen ! skönt det , och ännu skönare med helg :) ska klippa brorsan sen när jag kommer hem och han har länge velat haft samma frisyr som lucas scott i one three hill , vet inte om han vill ha så fortfarande men det kanske blir något liknande :) om jag kan det alltså :P




efter klippningen så blir det nog en riktigt feeet godispåse och så sätter jag mej nog i soffan och tittar på idol och myser med mej själv :D hihi , är så trött idag så det känns som att jag vill lägga mej tidigt ikväll och sova ut till iaf 10 imorn , eftersom vi har träning klockan 11 :P 


nej nu har jag inte så mycket mer att tillägga , men jag återkommer senare ! och med veckans sminktips you know ;)

ha en bra helg !

love / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0