datakunskap :)

sitter på datakunskap nu ;P har precis gjort kunskapstestet på både powerpoint och windows XP och fick 100 % på båda :D bra stolt är jag nu! snart är denna lektionen slut som tur är och då ska vi åka in till stan och käka något :P eftersom maten på denna skolan är hemsk ! och jag skojar inte , en dag fick vi lever och lök :S hur tänker man då? sen klockan 12 så ska vi till tingvallahallarna och gå på hälsomässa och bara för det så slutar vi en timme och tjugo minuter senare :( men om jag har tur så kanske jag får åka bil hem med min sötnos så då gör det inget ändå ;)

kvällen ser nog ut som alla andra fredagskvällar brukar göra för mej :( tråkigt , får väl bli idol som vanligt :P hehe :) inget speciellt planerat inför helgen men jag hittar nog på något :) blir ju träning imorn :) tränade ju igår också föresten , mycket skönt !

jaja , nu slutar min lektion så jag får avrunda :) men jag hör nog av mej senare idag !

hej så länge ! pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0