fredag

fredag , härliga fredag ! eller inte :( inte för min del iaf .. fredagar är egenligen rätt meningslösa för mej eftersom alla utom jag tränar på fredagskvällarna typ ! blä på er.. jag kan ju hitta på ngt med ngn annan men det brukar inte bli så .. men det är alltid skönt med hemmamys också ;) blev ju idol denna kvällen med och jag kan bara säga att varje gång så smälter jag när kevin sjunger ! iiiiiiiiiih :D han är så bra !!!

citerar desmond : " this contest is over"

skojar du !? klart den är kevin är vinnaren oavsett vad som händer !




måste förövrigt bara säga att jag är så sugen på att köpa biljett och åka till karlstads racketcenter den 22 november ! piraja är på turné och kommer till karlstad med idoler och en mycket bra dj :) är sugen på att dra dit med några brudar och skaka rumpan ! mahaha ;D

I love to dance <3


Kommentarer
Postat av: emma svensson :)

ja det låter svin roligt ;) haha! <3

2008-11-08 @ 09:40:38
Postat av: Sara Edquist (:

Skulle vara trevligt att dra ihop allihopa och åka dit faktiskt (: <3

2008-11-13 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0