lördag :)

idag har jag tränat fotboll , och det blev hinderbana och en stryrkebana :) riktigt skönt som vanligt ! och vet ni efter träningen åkte vi och tittade på en lägenhet i björkhage :) var nyrenoverad och så , och den var jättefin , fast hade hemska tapeter kan jag lova ! ;) haha :P har redan paxat det största rummet med balkong och utsikt över strandvallen , blir perfa de :D gud vad sugen jag är på att flytta , och inreda mitt rum :) ska bli riktigt kul ! är inte säkert än om vi ska ha den lägenheten eftersom källarrummet var delat i två rum på något konstigt sätt :P

jaja men resten av dagen har gått åt till att göra iordning syrran , alltså sminka henne och så :) visst är jag riktigt snäll ? men jag tycker ju det är kul också så :P och just nu så försöker jag att träna lite på dansen , har ju uppvisning i mitticity imorn klockan två :) och det ska bli riktigt roligt :D fast kan inte dansen så bra men :S ska dra med syrran så att hon får ta lite kort också :P så lägger jag upp dom imorn isf !

snart kommer jocke också :) blir mys de ! emma ska ju till arena och brorsan och mamma ska på bio , så då blir det bara vi två kvar här hemma :) får se vad vi hittar på för kul !

nej , idag känner jag att jag inte hade så mycket kul att berätta men så är det ibland :)

kisses ! / e


Kommentarer
Postat av: jess

sv: okej, haha! men dom verkar ju inte ha något att oroa sig för precis, ser ju prima ut ;D

2008-11-24 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0