skola :)

hejsan !

sitter i skolan nu och har datakunskap som vanligt på fredagar :) gör ingenting eftersom jag är klar med alla uppgifter , så har fixat lite med min blogg istället :P snart har vi lunch och det är risgrynsgröt! :D jaaaa ! det är så gott :P älskar gröt , men äter det inte så ofta tyvärr :) det är mysigt med gröt, det känns som jul :)

idag slutar vi tidigt och då ska jag åka in till stan och köpa lite julklappar :) ska även leta efter ett par skor , lite finare fest skor tror jag :P efter det ska jag hem , och på kvällen åka in till stan igen :P och denna gången ska jag på bandy på tingvalla isstadion :) slottsbrons a-lag spelar men jag vet inte riktigt mot vilka :) och eftersom det har blivit så varmt nu igen så blev ju isen förstörd på strandvallen :( så de måste göra om den helt , usch vad tråkigt ! :(

jaja , nu ska jag på lunch ! hör av mej senare idag :)

kisses !

Kommentarer
Postat av: jess

sv: ja den är bara så god!

men britney spears - midnight fantasy är ännu bättre

2008-11-28 @ 18:57:41
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: j

säger bara mums! haha

2008-11-28 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0