stressig onsdag !

hejsan ! blir en snabbuppdatering idag , eftersom jag snart ska kila iväg till fotbollsträningen ;D skolan har bestått av sminkning hela dagen , och idag stod sotade ögon på schemat ! iiih, me like ;) blev jätte nöjd med min sminkning på Tina faktiskt :P efter skolan så åkte jag och solade en sväng , och var så trött så att jag somnade , och sedan vaknade jag med ett ryck så att jag slog i pannan i solariet , haha ! :) efter det blev det utvecklingssamtal och fick höra att jag var ambitiös och kreativ ! ;P hihi .. efter det så har jag förökt plugga lite och eftersom det har varit så stressigt idag så har jag inte hunnit sett min skrutt  :( blä ! men sover nog hos han ikväll , och då blir det mysa ! :D

jaja , ska inte vara för långrandig ! måste byta om och skriva ut några papper nu !

take care ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0