torsdag :)

idag har klassen varit på studiebesök på VF , inte så jättekul men man fick lite idéer :) vi hade ganska så kul inne i tryckeriet också då alla la ner sina askar från öronpropparna i saras tröja utan att hon märkte det ! :P haha , och ja vi har ganska så torr humor :D resten av dagen jobbade vi med tidningen kreativ ;) och efter det slutade vi ..
och mitt humör sjönk direkt när jag slutade tyvärr , för då kom aldrig stadsbussen så då missade jag bussen hem till slottsbron också, så då kom jag hem klockan 4 istället för 3 ! :@ usch , var så arg när jag kom hem så att jag vägrade göra något .. mamma sa till mej att hjälpa henne med maten eftersom hon skulle på julbord , men på grund av mitt humör svarade jag att jag var tvungen att se på tv ! ;) hahaha ... jag var alltså tvungen :P förlåt mamma !

humörer blev bättre efter att jag hade tränat som tur var och nu sitter jag här och mår prima ! :) ska snart göra mej kvällsmat , och det blir nog smörgås med leverpastej , några kokta ägg och oboy ! :) mumsigt de :P ja jag vet , jag tycker om leverpastej ! lever :O haha , men det är gott  :D och snälla säg inte vad det är i , jag vet att det är lever men skitsamma :P det är iaf jättenyttigt ska ni veta !

vet ni ? imorn ska jag handla julklappar med syrran :) mysigt ! hihi , har gjort upp en plan på vad jag ska köpa så att jag slipper springa runt i alla affärer och leta :P men seriöst , fattar ni vad svårt det är att köpa paket till pappa? :) ska nog ta mej en runda på claes olsson och se vad jag hittar !


nej det var allt från mej ! måste käka nu för huvudvärken börjar krypa fram känner jag :(

take care ! / elfstrom




p.s glöm inte veckans sminktips ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0