huset är sålt !

måndag idag och ännu en vecka påbörjad i skolan ;) dagen började med idrott då vi spelade volleyboll, ganska så ont handlederna fick man kan jag lova ! ajajaj .. sen avslutade vi med stegen ,puh! det är riktigt jobbigt .. men eftersom våra gympalärare älskar att plåga oss så var det bara at kämpa på ! hehe :) efter idrotten blev det en välbehövlig dusch och sedan åkte vi till skolan , där jag trodde att jag skulle äta mat .. men icke ! det var tydligen någon kebab med yoghurtsås ? vilken kombination :S och när man kom in i matsalen så hittade jag inte ens den där jävla kebaben så det blev lite nötter i cafeterian istället , ha :P när yrkesämnet började så hade vi siw för en gångs skull :D och med henne har man alltid kul ! började med färganalysen och det var väldigt intressant kan jag lova :) vi fick lära oss vilka färger som var kalla och varma , och vilka årstider de var :) så siw tog upp en blå duk och frågade oss är den här gul eller blå ? den va faktiskt gul eftersom det va en varm blå :P där ser man , det låt bara så roligt :) men det är faktiskt ganska så logiskt .. nästa vecka ska vi se vilka årstider vi är på färgerna i ansiktet och se vilka färger vi passar i :D skit kul tycker jag !

mitt i yrkesämnet så skickar även mamma ett sms där det står :
" SLUT PÅ ALLA VISNINGAR! nu är huset sålt ! " aaaaaah , ja ! :D vad glad jag blev då kan jag lova , ville bara skrika högt men avstod eftersom siw var mitt i en genomgång :) hihi ! fast de har ju inte skrivit på kontraktet än tyvärr så än är det inte säkert :P men när dom skriver på så kommer vi ha tills den 1:a mars att flytta ut :) iiiiiiiiiih !

skoldagen slutade ungefär kvart i tre och då skyndade vi oss med bussen och så kom jag hem runt 20 i 4 :) var då tvungen att äta något så fort jag klev in genom dörren , sen börja på matteläxan och göra två diagnoser :( och så kom ju min babe också en stund och höll mej sällskap och tittade på one three hill :) hihi ! sen var han ju tvungen och träna och jag fortsätta med mitt pluggande :) har väldigt mycket denna veckan faktiskt :( HVO:n ska va redovisad på torsdag och på fredag är det matteprov och sen ska vi ha gjort en uppgift tills på tisdag om det vi gjorde i fredags och kunna redovisa det med , även svara på frågor om föreläsningen på universitetet ! ujujuj .. blev ju så lättad när jag lämnade in HVO-arbetet och trodde att det skulle bli lugnt några veckor , men där hade jag fel !

nej nu snart ska jag lämna er ifred ;) ska snart åka till stan och dansa ! så kul är det nu :) eftersom vi är i slutet på dansen och finputsar det lite :P har ju uppvisning på mitticity på söndag , tror vi skulle dansa runt två någon gång :) men det ska bli så roligt ! fast jag kan inte dansen så bra :S





nu får ni ha en fortsatt härlig måndag , måste kila!

kisses / miss.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0