fan !

vad trött och sur jag blir ! nu när jag väl bestämt mej för att köpa vinterjacka så finns det ingen jag vill ha :O kollade ju bara på bergvik men ändå ! och vilken fantasi dom har ? finns ju bara röda och svarta jackor ju ? :S och jag passar inte i  röd jacka märkte jag idag och svart är för tråkigt :( ujujuj , vill dom att jag ska frysa i vinter bara för att jag är ute sent och ska köpa jacka eller ? nej , får beställa från internet i värsta fall!

som ni förstår så är jag ganska så sur ,
för jag vet precis hur jag vill att jackan ser ut och det finns inte en sån ?
kanske är för att man bor i en liten stad också ? :S

-



jag har väldigt roligt nu också som ni kanske förstår ! ;) hittade kameran på mammas dator (bara lite efter) , höhö !

sitter och äter upp det sista av godiset från igår , var ju så sugen på godis så att jag köpte en påse på nästan 40kr till bara mej själv ;D men är man godisberoende så är man ! väntar även på jocke , han är ju och tränar just nu och ska höra av sig när han är klar , så jag lär väl sitta här ett tag sen kanske åka till han ;)

kunde ju ha följt med brudarna på party , men när det blev som det blev så va jag inte så sugen ändå ;)
hoppas ni förstår <3 vi får ta det ngn annan helg kanske ? ;D


-

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

-

<3


Kommentarer
Postat av: emma svensson

ja du måste bli med nästa gång! ;)

2008-11-09 @ 11:35:15
Postat av: Lisa

Hej! Kika in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-09 @ 11:39:14
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0