wellavisning ;)

hejsanhejsan !

tänkte uppdatera er lite om wellavisningen på blue moon bar som jag va på igår :) det var riktigt roligt faktiskt och mycket underhållande eftersom frisören som hade klippt alla frisyrerna var så klockren! :P haha , han sa så konstiga saker så att man undrade vart han fick allt ifrån ! jag skulle lätt vilja klippa mej hos honom , eftersom han var både duktig och rolig :) hans syfte med alla frisyrer va att få ett nätt bakhuvud , ingen volym alltså :) och de flesta frisyrerna blev jättekorta eftersom det var inne i vinter och till våren :) eller ja inne och inne :P det var inget fel att ha långt hår , men det är absolut inget fel att klippa jättekort längre :) jag blev faktiskt imponerad av modellerna att de vågar gå med på det de gör :P flera av dem hade långt hår och så klippte de av allt , till en pojkfrisyr nästan :S men alltså allt frisyrer var snygga ! :P men jag skulle aldrig våga så en stort + till modellernas mod !

nu kanske jag kan hoppa över till dagen idag istället :P hehe .. är ju ledig idag med så jag sov till klockan 11 idag , vilket var mycket skönt ! äntligen får jag sova ut ordentligt :P har ju även blivit klar med arbetet som har varit en tyngd på mina axlar i några veckor, och nu när jag har skrivit ut det och är klar så känns det som en enorm lättnad :) puh!

malin kommer ju till mej sen och då kan man säga att det blir mitt första riktiga sminkuppdrag :P har ju fått ansvaret att sminka henne innan hon ska ta kort för grums lucia :) men det ska bli riktigt kul eftersom jag älskar att sminka  ! jag tycker faktiskt att det är så kul så att jag brukar sminka mej själv ofta :) så har jag inget att göra så kan det ofta bli så att jag ställer mej framför spegeln och sminkar mej och testar olika sminkningar :P jag älskar till exempel att sminka mej innan jag ska ut ;) hihi ! 

nej nu babblar jag bara om massa onödiga saker ;) kan ju tillägga att jag ska på hälsoföreläsning på universitetet klockan fem :) det ingår i hälsopedagogiken så det var obligatoriskt men jag tycker det ska bli intressant faktiskt :)



jaja , hoppas ni får en bra dag !
pussshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0