efterlängtad helg !

hellu! äntligen helg :D riktigt skönt ska det bli .. dagen idag har ändå gått fort som tur är :)  fast jag och wille försov oss lite imorse eftersom han hade stängt av alarmet på mobilen i sömnen som vanligt :P så det blev lite stressigt för oss .. och sen kläcker han ur sig att det va mitt fel att vi försov oss för att jag är för varm och go på morgonen så att han inte orkar gå upp och då försover vi oss istället ! hahaha ;) det va nog det roligaste jag har hört :D men sött iaf :*

även om jag hade försovit mej så kom jag till skolan ungefär en timme innan vi började och det va ganska drygt .. men köpte mej en varm oboy och satte mej i cafeterian med lite tjejer och pratade istället ;) sen fick vi gå ner till den iskalla datasalen och ha datorkunskap med rolf .. och det var drygt som vanligt :( satt och jobbade med powerpoint och grejer .. fast jag satt mest med hörlurar på och tittade på klipp från so you think you can dance , så jag var ju ganska ointresserad .. sen hade vi lunch och då hände det en ganska kul grej faktiskt .. en kille tappade ner potatisen i kalopsen ! xD haha , jag kanske har torr humor men jag och viktoria skrattade gott åt det iaf ! efter lunchen så satte vi oss och spelade plump (som vanligt) och jag vann ju (också som vanligt (a) sen hade vi matte och slutade klockan tjugo över ett :)

nu ska jag snart äta något och efter det ska jag och wille åka till grums och ta hål i örat :) hihi .. jag ska ta hål i den där lilla snibben mitt i örat ni vet ? hoppas inte det gör ont , fast det borde jag ju klara, så många hål som jag har i örat :) och ikväll ska vi på bio ! hur mysig fredagskväll blir inte det ? :D 





byebye!   /  e  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0