godmorgon ;)

nyss vaknat och tänkte sätta mej och plugga lite :P och som tur är så ställde man ju om klockan inatt så man fick sova en timme längre (Y) gårdagens myskväll med brudarna blev riktigt rolig ! åt tacos, massa godis och pratade eftersom vi inte fick igång filmen , hehe .. men det va riktigt skönt att bara sitta och prata om allt och inget i flera timmar iaf :)

måste bara säga att jag förstår om folk tycker att jag är konstig ., iaf emma .. men jag kan inte rå för hur jag känner och hur det har blivit . jag kan bara säga att jag har krånglat till det rejält ! men om det får ta sin tid så lovar jag att det kommer bli bra , för har inte mått så här bra på länge ! det känns äntligen bra och den där klumpen i magen har försvunnit . jag vet att jag har pratat massa skit och så men det va nog bara för att försöka glömma det , men jag har nu insett att jag gjorde ett misstag och att jag ångrar mej .. folk förändras!  jag har också förändrats ..

vill att alla ska försöka förstå iaf , gör ni inte det så får jag väl förklara det för er och visa det ..


-

nog om det,.
på tisdag åker jag till norge och jobbar föresten! blir nog en del shopping också på karl-johan :) och ikväll ska jag titta på handboll när jossa , sara och anna spelar :) måste ju va där och heja på dom ! ;D


pusssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0