hellu !

usch och blä! nu kan jag lova er att jag är helt slut .. har städat hela mitt rum jätte noga ! rensat ur hela min stökiga garderob och vikt ihop alla tusen kläder , dammat , dammsugit och plockat bort allt överflödigt typ .. nu undrar ni väl säkert varför ? det är så här att vi ska ha visning på vårat hus imorn så allt ska va så gott som perfekt .. det är den första visningen och det skulle faktiskt vara skönt om dom blir intresserade ! :)

dagen förövrigt har faktiskt varit väldigt rolig .. vi hade en tävling i skolan där vi typ skulle starta upp ett eget företag under en halv dag :P  man fick tre lappar där det stod vilken målgrupp man skulle rikta sig till , vilka behov de hade och vilken produkt vi skulle sälja .. jag ,  julia och lina skulle sälja cyklar till golfspelare för att de var i behov av kommunikaton :) och när vi slog våra kloka huvuden ihop kom det massor av idéer :) vi hittade iaf på en cykel med gps och massa andra smarta kommunikationsfunktioner :) och vet ni vad ? våran grupp vann !!! :D så då fick vi ett varsitt pris som var en varsin bok :P hihi ..

imorn ska ju malin bodin börja i våran klass , eller iaf kolla hur det är :) det ska bli riktigt kul faktiskt :P

vi hörs ! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0