hemlängtan?

jag är konstigt nog inte trött nu ,
sitter och tänker på massa saker och det skulle faktiskt va skönt att vara hemma just för stunden
även om jag åkte imorse så har jag redan hemlängtan :S
sitter här och gör ingenting , medan gubbarna sitter och babblar :P
funderar på att lägga mej och försöka tvinga mej att sova kanske ?
men klockan är ju egentligen bara halv tio :S
men hallå , jag gick faktiskt upp skapligt tidigt imorse :)

en anledning till att jag vill gå och lägga mej är nog för att det ska bli morgon någon gång :)
vi ska ju åka in till oslo (äntligen) och shoppa ,
är riktigt sugen på att köpa kläder !
shoppingen makes me happy !
fast jag är nog inte lika happy när pengarna är slut :S ujujuj,
skönt att det snart slinker ner lite pengar i plånboken ändå :)
studiebidraget + lönen - me like :D

kisses from norway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0