ledig!

hejhejhej :) idag har man varit ledig och då passade jag på att dra till badhuset och träna på gymmet idag igen:) riktigt skönt ! sen så var jag ju så dryg i den älskade duschen så att jag missade bussen :P och då var jag så lat så att jag inte orkade vänta 45 minuter på nästa buss så jag började gå hem istället , fast då va jag ju inte så lat längre ;) och jag kan lova er att det va jobbigt ! för det blåste så mycket så att jag knappt kom framåt ! och när jag va hemma så var jag svettig och snuvig kan jag lova ! och inte nog med det ! jag kom två minuter efter den bussen jag skulle ha väntat på så jag kunde lika gärna ha väntat på den eftersom det inte gick snabbare att gå ! usch vad trött jag blir på mej själv ibland :P

när jag kom hem var klockan tre och jag hade åkt iväg och tränat klockan tolv ! herregud vad tiden rann iväg  .. så när jag väl var hemma va det bara att ställa sig vid spisen och laga lite mat och sen åka iväg till optikern för att ta syntest inför övningskörningen :P och jag har nog aldrig mött en drygare gubbe än optikern !
han sa : vad heter du ?
och jag svarade : Elin ,
och han sa : okej , eeeeeellllllllliiiiiiiiinnnnnnnnn ..
öööh ja ?

jaja , ska inte tråka ut er mer ! måste börja plugga nu också eftersom jag har mycket skolarbete att göra som måste bli klart nån gång :S men jag har en mycket rolig nyhet ! för mej själv alltså :P hihi .. jag ska iväg och jobba två dagar i norge på lovet och tjäna lite pengar ! hur skönt ska inte det bli !!! då ska jag iaf köpa mej den där vinterjackan jag vill ha :D haha ;)

och föresten så försökte jag göra om bloggen lite men utan ett lyckat resultat tyvärr :( men får sätta mej med det ng dag när jag har tid istället :P

ha det bäst ! / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0