lov !

hejhej ! första dagen på lovet och det känns skönt ! men tyvärr så vet jag inte vad jag ska hitta på idag och det känns lite onödigt att inte göra ngt när man är ledig :P det skulle vara skönt att gå ut och springa eller gå , men får se vad det blir :) gårdagen var iaf rolig :) skulle ju först sett på handboll men så skulle jag på bio ist , men sen blev det ändring igen så det blev en filmkväll ist :P men det blev kul det med ! kom hem runt två någon gång och var jätte trött , så jag somnade direkt jag la mej i sängen ! sen blev jag ju väckt av att mobilen ringde klockan 12 , :P

imorn åker jag till norge , som kanske alla redan vet ;) men det ska bli skönt iaf .. synd bara att två dagar på lovet går åt till att jobba :/ får se om jag kommer åt ngn dator där så kanske jag kan skriva mer om hur jag har det ;) annars berättar jag när jag kommer hem !

skriver mer senare kanske , men ha det bäst !! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0