norge !

hellu , idag åkte man ju till norge och jobbade då :) fick gå upp kvart i sex för skulle åka halv sju ,. och smart som man är så somnade jag ju klockan två så sov ungeför tre och en halv timme inatt ! och det gav även resultat på morgonen kan jag lova .. glömde ju alla mina tusen kronor som jag skulle shoppa för i oslo , men det fixade sig ändå (Y) idag har jag och jossa städat två lägenheter , och i en av dom hittade vi en snigel ! usch :S efter att vi städat klart lägenheterna så gick vi och shoppade lite , fast köpte bara en ram som man har kort i :P 

kan lova er att jag är ganska slut nu och kommer nog somna skönt inatt ! blir sovmorgon imorn också :D sen ska vi åka in till karl-johan och shoppa loss på riktigt ;)

åker ju även hem imorn på kvällen också , så då slipper ni sakna mej ;)

ha det bäst ! 
puussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0