studiebesök

hejsan! idag har vi varit på studiebesök på NWT och fick se hur det är där . det dög väl .. sen fick vi åka tillbaka till sklan och äta lunch och sen börja med repotaget om modekvällen som ska sättas in i tidningen nästa vecka .. det gick ganska bra för mej , sandra och linnea :) var tvungen att springa till skolsköterskan också mitt upp i allt , hihi :P men hon var ju hur trevlig som helst och vi pratade om lite saker och sen mätte jag mej också , fick reda på att jag va 168,6 ! trodde jag va en centimeter längre, men där ser man ! ;) vi slutade även klockan två idag istället för halv fyra och hur skönt var inte det ? :D fick tillbaka filmrecensionen också , hon är snabb att rätta den där susanne ;) fick iaf VG+ och jag är helnöjd :)

nu sitter jag här och letar efter vinterjacka på nätet .. får lite smått panik över vilken jag ska köpa :S är sugen på att köpa en röd jacka men vet inte om jag ska göra det eftersom det känns som att alla ska köpa det .. vet iaf att jag vill ha en längre modell .. hittat en jätte snygg fred perry jacka på stadium - den på bilden !  
hur mysig som helst :D men sen är det ju så att vinterjackor inte är det billigaste heller :( den kostar ca 2000 :- och visst jag skulle kunna lägga ut det på den här men det känns onödigt .. för då kan jag inte köpa nånting förrän nästa månad och det klarar jag nog inte :S
är jättesugen på att köpa ett par uggs också ! hur varma och underbara är inte dom till vintern ?! provade ett par igår och jag bara älskade dom ! hur "ulliga" och sköna som helst !
         



hade bäst ! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0