Beställt

Kan ju även berätta att jag äntligen har beställt hem lite saker från ellos för några dagar sedan.. Blev två par skor denna gången men tyvärr är inte leveransen förrän i juni ! :O Blev lite ledsen för det , och så blev jag ganska så irriterad när jag skulle beställa från deras internet sida. Det var flera saker som inte gick att ändra för då stängdes sidan ned och när man skulle ändra till faktura gick inte det heller, så vi fick ta postförskott ändå :S Någon mer som har beställt där ifrån och haft samma problem? Det gjorde så att den sidan fick ett stort minus i mina ögon i alla fall.. (var så nära på att kasta allt åt helvete, men jag lugnade mej) , Så här ser i alla fall skorna ut





Kommentarer
Postat av: malin olsson :)

dom skorna har jag också beställt! :) astråkigt att dom inte kommer för ens då! de krångla så för mig en gång också! haha jättearg blev jag x)

2009-04-29 @ 10:56:28
Postat av: Anonym

hehe, vilken tur då för jag trodde det va min dator det va fel på ;)

2009-04-29 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0