färgning

Idag fick vi äntligen färga ögonbrynen och ögonfransarna ! Fransarna blev svarta och ögonbrynen bruna, men tyvärr känne jag mej lite som en påskkärring med ögonbrynen eftersom jag inte är van att ha så mörka, haha. Men det är lite överskottsfärg kvar också så om några dagar är det säkert perfekt. Förutom färgningen som tog nästan hela dagen så rullade vi hår på spolar och gjorde frisyrer.. + att vi har suttit ute i det fina vädret på varje rast, underbart!



Ska strax byta om och sedan gå iväg till bussen för att åka iväg till stan och dansa. Är på bra humör idag, och känner därför att det kommer gå ganska bra på dansen. Det är inte många gånger kvar nu innan uppvisningen som är den 15 och 16 maj(?). Uppvisningen är det som är roligast så jag kan knappt vänta! Har även fått tillbaka min dator nu så hädanefter blir det mycket nördande vid datorn skulle jag tro. Fast inte när solen är framme för då kan ni räkna med att jag ligger ute i solen och pressar!


ha det bra! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0