fredag

Hejdär! Hr mår ni ? Jag mår jättebra med tanke på att det är fredag och snart helg! Idag är det ju den där väldigt onödiga dagen då man åker in till stan för en enda mattelektion :/ Men jag ska inte vika ner mej och stanna hemma inte, nej jag ska åka dit och va duktig .

Var ju dålig uppdatering här igår från min sida och det brukar bli så på torsdagar. Det är de dagarna som jag har mest att göra. Det är den dagen jag slutar sent i skolan, tio i tre och sedan ska man hem och laga mat och sen har vi ju tidig träning också. Så då finns det ju inte mycket tid över till datorn och bloggen. Jag kunde nog hunnit med ett litet inlägg om det inte hade varit så att emma var tvungen att ha datorn och göra skolarbete på. Och då undrar ni väl varför eftersom vi har fått en varsin dator. Men det är så här att jag inte har fått datorn än, utan vi köpte den sen gav vi bort den till en som skulle konfigurera den och så. Men jag kan faktiskt berätta att jag fick ett sms av honom där det stod att den snart var klar, skönt!

Vaknade med min älskling imorse också, eller ja för en halvtimme sen. Och då hade han försovit sig och jag hade tydligen ställt min klocka på ringning klockan fyra inatt! Vad blir det ? Var nog alldeles för trött igår när jag skulle ställa den så det blev nog helt galet. Men Jocke hade ju tydligen stängt av alarmet på sin mobil så det var därför han försov sig :/ Själv börjar jag ju tio över elva så det är lugnt! Jag kom upp i god tid och sitter just nu och äter en riktig brakfrukost om man tänker på att jag annars bara tar någon smörgås. Hann faktiskt koka mej två ägg, äta flera smörgåsar och så fick jag till och med i mej en skål med yoghurt!



min söta sovt-shirt, haha !

Nej nu ska jag göra mej lite iordning för skolan, vi hörs senare! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0