grattis pappa

Idag fyller min älskade pappa hela 45 år! GRATTIS PAPPA :D

Nu har jag nyss kommit hem efter en väldigt lång skoldag. Hade ju vanliga lektioner fram till klockan halv två och klockan två kom det elever från tullholmen som vi började laga lite mat med. Gjorde en sorts "energikaka" med massor av olika nötter och bär som vi blandade med jordnötssmör och honung och sätte in i ungnen och så blev det som en kaka, som var jättegott och energirikt! Gjorde även corn-piroger och fick oss en varsin smoothie, mums! Sedan efter att vi hade lagat mat så skulle vi lära dem hur man tar hand om sin hy och sedan skulle vi göra en dagsmakeup på dem och styla till dem lite. Det var kul och blev riktigt bra! Dagen har faktiskt gått riktigt fort även om vi gick till klockan fem, och eftersom det var kul så gjorde det inte så mycket att vi gick så mycket längre. Vi ska troligtvis sammarbeta mer med dem i framtiden..

Jag har ju även fått min rosa GHD-tång också!!! Överlycklig blev jag..




Ska fortsätta att vila mig lite nu innan träningen,det har varit en fullspäckad dag så jag är lite sliten. Men då somnar jag gott inatt! Ha det bäst, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0