gustavsvik

Imorgon bär det av till gustavsvik med Josse! + en massa andra barn. Vi har nämligen anmält oss till emmas "busskul"-resa. Emma och några tjejer i hennes klass har anordnat en resa dit som projektarbete och jag och Josse var inte sena med att haka på. Tyvärr så kunde ingen annan som jag frågade så vi två får åka dit själva, eller ja vi blir ju inte själva eftersom det är en massa andra som har anmält sig , men inga som vi känner då om man säger så och då får man räkna bort min lillebror och hans kompisar. Det ska faktiskt bli jättekul! Var ett tag sen jag va där, och alla de andra gångerna har jag varit där med Malin , och då har vi alltid lyckats träffa konstiga killar, haha ! men det är ju Malin också.. Får se vad det händer för roligt denna gången. Kan slå vad om man min bikini inte kommer sitta kvar så det blir nog några nakenchocker i örebro imorgon! Nej nu ska jag packa och sedan ringa några telefonsamtal och efter det blir det sängen, ska ju upp tidigt (på en söndag!), sov gott och ha en bra dag imorgon! puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0