hemma igen

Hej! Nu har jag precis kommit hem från gustavsvik. Åkte hemifrån klockan halv åtta imorse och åkte in till tågstationen där vi skulle bli hämtade med buss. Tog ungefär en timme och en kvart och väl framme i Örebro badade vi som idioter. Fast sen runt lunch någon gång dog jag och Josse och satte oss i bastun och somnade nästan, men efter en stund i bubbelpoolen vaknade vi till och åkte vildforsen ett par gånger i rad och herregud vad roligt vi hade det! Haha.. Josse va ganska söt när hon hamnade på en kille och skrek honom rakt i ansiktet! Blåmärken och skrapsår är något jag räknar med nu i alla fall, men det är så det ska va ;)

Kan säga att jag är helt utmattad efter en heldag i gustavsvik och det märktes nog på bussen hem också då jag somnade ett antal gånger, och jag hatar när folk tar kort på mej när jag sover! Josefin! Haha. Somnar nog tidigt ikväll kan jag lova, men det är ju bara bra det för då är jag utvilad för den sista skolveckan innan påsklovet!

Och vet ni ? Jag vägde mej i örebro och märkte att jag har gått upp 3 kilo! Ganska så mycket det på ett halvår, får väl skryta med att det är muskler kanske ? Haha, nej det tror jag inte. Inte om man tänker på hur mycket godis jag käkar :O Men vad gör de att jag har gått upp i vikt ? Ingenting. Det är bara bra! Nej usch för att gå ner i vikt, ät vad du vill och njut av det istället!

bilder kommer ! ;)

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

sund inställning! go elin, haha :D

2009-04-05 @ 19:12:34
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0