ingen frisör

Hejhej! Nu har jag precis klippt klart min kusin Joakim, och det blev väl bra! Förutom att jag alltid lyckas klippa mej i fingret,haha.. Men jag har ju inte precis tekniken. Min teknik är att klippa så att det blir kortare på hela huvudet, eller iaf försöka och det brukar bli bra. Tur att jag inte har så kräsna kunder! Har ju varit hos Jocke hela dagen annars och när jag först kom dit så trodde jag faktiskt att jag skulle dö, för de satt inne och spelade tv-spel! Hur sjuk kan man va när det är fint väder? Lyckades få ut dem en stund iaf.. Tittade lite på reprisen av talang och det där nya tvprogrammet : Hjälp, jag är med i en japansk tvshow. Jävlar vad sjukt program! Skrattade hela tiden åt Japanerna!

Nu så ska jag försöka fixa mina naglar lite och kanske lägga lite fransk manikyr. Har inget för mej ikväll så jag funderar faktiskt på att göra en steg-för-steg sminkning. Är sugen på att sminka och det var längesedan jag lade upp något! Så håll utkik ikväll eller till morgonen!

Ha det bra så länge! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0