klassfest med 9E

Hej där! Nu var det ett tag sen jag skrev och under den tiden jag har varit lite frånvarande har det hänt mycket. Har ju slingat håret och det blev bra även om jag inte trodde det först. Sedan har vi haft klassfest i min sommarstuga och ni som inte kom missade något kan jag lova. Det var härjigt som bara den och kul ! Anna och jag kom fram till att vi drack från klockan fem till fem, det är ganska bra gjort! Det kom ju även lite folk på natten och hälsade på. Orkar inte säga mer om festen mer än att det var lyckat! Bjuder på kort istället..













Dagen idag har bara bestått av städning och så har jag även varit i grums och tittat lite på fotboll. Grums spelade ju mot kil som vi möter på tisdag, så det var bra att se lite hur de spelar :P Resten av dagen kommer spenderas med Jocke. Vi hörs mer imorgon! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0