köra bil ?

hjälp nu ska jag ut och övningsköra för första gången i mitt liv! :O önska mej lycka till !


 Övningskörningen gick bra! Jag lever! haha..

Körde lite på grusplanen vid strandvallen och efter ett tag körde jag ner till Öna. Ett fåtal kärringstopp men annars gick det bra. Växlade, backade och fick till och med starta i en backe för jag vågade inte riktigt gasa så mycket så jag tog mej inte upp, haha! Men kul kan jag lova er att det va ! Nu vill jag bara lära mej att köra mer!



inge dåligt nöjd vet ni ;) haha

-

Nu ska jag ta och plocka lite på mitt rum sen ska jag ta mej en promenad till grums och sola, blev väldigt sugen på det nu ! ;) ha det bra , puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0