kort skoldag

Idag tog skoldagen slut klockan elva eftersom matten var inställd . Vi tittade bara på redovisningar typ och det gick bra att visa våran film , det var lite synd att den hackade så bara, men vi vet vad som var fel nu.. Kan bara säga att den andra filmen var otroligt bra! Så rolig och klockrena saker, haha. Alla är så duktiga och nu väntar jag bara på att få se de andra redovisningarna på torsdag.

Ska sätta mej ute i solen nu hade jag tänkt, och kanske plugga lite. Måste bli klar med stressarbetet och så har jag en diagnos i Matten att göra. Inte så svårt men jag hatar att börja för det händer aldtig något för mej för att jag är för lat , men nu när jag har tid så ska jag försöka göra det iaf..
 



Håller på att få filmen av Julia så den kommer läggas upp lite senare! Så håll utkik ;) haha
Ha en bra dag, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0