laddar inför match

Hej, nu är jag äntligen hemma efter vad som har känts som världens längsta skoldag. Har haft vanliga lektioner fram till klockan ett då vi tog bussen ner till tingvallahallarna där vi började bära in grejer till våran monter. Blev väldigt krångligt där ett tag när de hade gett oss fel monter och fick byta. Men nu är det fixat med lampor, stolar, smink, bord, hårprodukter och sånt.. Kan ju även säga till de andra i klassen att vi har ändrat "förvandlingen" från street/sport till mer festligt. Majoriteten av klassen tyckte det blev bättre så.

Just nu så är jag väldigt trött och det känns inte så bra eftersom jag ska orka spela en match också. Men vilar jag upp mig ett tag så är jag nog pigg och alert! Men nu ska jag käka och sedan börja ladda inför matchen. Säger det än en gång: Slottsbron - Kil, Strandvallen kl 18.30 (eller 19.00)!

Ha det bäst! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0