ledig

Godmorgon! Nu har jag nyss vaknat ur min skönhetssömn och har precis ätit frukost. När jag höll på att göra i ordning frukosten så knackade det på dörren och så var jag tvungen att gå och öppna i en t-shirt och trosor och på trappen står det två gubbar som ville titta på vårat golv, så det gjorde dom och drog ganska snabbt. Lite pinsamt för mej , men äsch jag har varit med om värre kan jag lova. Är ju ledig idag som ni kanske förstår och idag ska jag faktiskt städa hela huset. Ska börja dammsuga nedervåningen nu, sen ska jag gå upp på mitt rum och städa det, sen efter det får vi se om jag hinner dammtorka också . Duktig jag är då!



Så nu blir det hög musik och städning som gäller ett tag framåt. Vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0