liten bloggpaus

Godmorgon! Jag är redan vaken och klockan är bara nio, det är väldigt ovanligt när det är helg. Har ju inte skrivit här på ett tag heller för jag har haft fullt upp med skolforum och att njuta av den underbara solen och min pojkvän :) Kan ju bara säga att skolforumet var ganska okej ändå, det blev så roligt med alla underbara brudar. Härligast var nog när vi hade paus i tre timmar och satte oss på en uteservering och åt pizza! Sedan gick vi hem till Lina och njöt med plump på hennes balkong. Just då kände jag att livet var för underbart!

Igår var jag väl inte på lika bra humör efter att ha åkt till skolan ganska mycket för att jag skulle hjälpa till att plocka ihop grejer, men när jag kom dit var det redan klart. Så jag hade en massa dötid, inte för att det gjorde så mycket men.. Sen efter skolan så åkte jag och Josse till gymmet. Vi ska faktiskt ta tag i det här igen nu, för det har blivit lite dåligt nu det sista. Sedan åkte jag hem och myste på en filt i gräset med min älskling och det kunde inte bli bättre och under kvällen hade vi bjudit hit "hela familjen" för att grilla, nio pers blev vi! Mysfaktorn var väldigt hög hela dagen kan jag lova!

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Hörde talas om att det kanske skulle bli grilla även idag, men med brudarna istället? Det skulle verkligen inte sitta fel hörreni! Annars ska jag väl bara njuta i solen, det ska ju bli jättevarmt nu under helgen så ta vara på det!

Detta var nog det enda inlägget för mej idag, inte så sugen på att blogga i detta vädret ! Hehe, men ha en underbar dag!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0