måndagskväll

Hej. Nu har jag precis gjort mej klar för att sova. Det brukar ju bli sent på måndagar eftersom min dans slutar typ kvart över nio och då ska man åka från stan och hem, sedan ska man käka och duscha och göra allt annat som man måste hinna med innan man sover och då hinner klockan bli mycket. Dum som jag är så satte jag mej och målade naglarna nu också så det kommer ta ännu längre tid. Men fräscha naglar är alltid fint!  Denna gången blev det ett sött rosa nagellack som passar bra nu när det börjar bli vår. Börjar känna mej bekväm i mina ögonbryn nu också. Det blev som Jenny sa, att lite av färgen skulle gå bort nu ikväll när vi tvättade oss.. Det är inte längre två ögonbryn som är ute och går ;)

Nej nu ska jag snart stänga ner här och försöka sova. Måste ladda inför imorn då jag troligtvis kommer dö när vi har redovisning. Vi ska ju visa filmen! Men det som är bra är att jag nog kommer dö av skratt och inte pinsamhet ;) Ska be Julia skicka filmen sen så att ni kan få se!




Vi hörs imorgon! puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0