Norge imorgon

 

Hej! Nu har jag precis tränat, duschat och käkat klart. Var en riktigt rolig träning idag faktiskt och vi är riktigt många på träningarna nu för tiden, det känns bra! Fast man skulle vilja att några fler skulle kunna pallra sig ner någon gång också.. Håller på att packar nu också för imorgon bär det av till Norge för att tjäna lite pengar. Jag och syrran ska ju dit och städa. Visst det är inte det roligaste jobbet, men vad gör man inte för pengar och lite shopping i Oslo city! Så mej kommer ni kanske inte höra något av förrän på torsdag (om jag inte lånar en dator där:P)

Just nu ska jag sätta mej och försöka bli klar med det där arbetet om stress och sedan ska jag börja läsa en bok. Vi ska ju ha redovisning om en bok vi har läst efter lovet så det är nog bra om jag börjar läsa nu :P Kärlekens pris heter den och är en verklighetsbaserad bok som handlar om en tjej som blir sexuellt utnyttjad av sina klasskamrater. Intressant tycker jag det lät! + att det har hänt på riktigt, då blir den bättre faktiskt .

Ha det så bra här hemma i Sverige! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0