piggare av motion

Hej nu har jag nyss kommit hem från träningen och denna gången var vi många (nästan för många:S). Men det var kul ändå, även om det blev lite konstigt när vi spelade två mål.. Trodde ju att jag skulle vara ännu tröttare nu efter träningen eftersom jag var helt slut innan den, men så är inte fallet utan jag blev piggare. Visst är det konstigt, men det stämmer.. Därför är motion det bästa man kan göra när man känner sig trött! Det är hur skönt som helst att ta sig en promenad efter en hel dag med pluggande till exempel. Ni borde testa, för man orkar faktiskt fortsätta plugga då när man fått sig lite extra energi.

Imorgon är det en vanlig skoldag igen, ska väl säkert fortsätta med rullningen av luggen som vi för övrigt har prov på nästa vecka skulle jag tro.. Sen efter skolan så blir det en extra träning med fotbollen eftersom träningen på valborg går bort , och sen efter det ska vi käka med pappa eftersom han har fyllt år och fira honom och så :) Hoppas ni sover gott inatt, för det ska jag göra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0