promenaddag

Hej! Även nu är klockan två och Anna har precis gått hem. Spenderade alltså även denna kväll med henne. Tittade på världens fulaste film, pratade och planerade klassfest. Är så himla taggad för det nu och vi har hört runt med typ alla och de flesta är på! Hoppas det blir och att det blir lyckat. Förutom myskvällen så har jag ju varit med Jocke idag och jag lyckades faktiskt få men han på en promenad genom grums i det fina vädret. Fast så fort vi kom hem så slocknade vi typ, sov inte mycket inatt tyvärr. Sen klockan sex så åkte jag hem, men ringde då Anna direkt och frågade om hon ville med på ännu en promenad och det ville hon. Så vi gick till grums, lämnade lite kläder till Josse och efter det letade vi upp en affär som var öppen och köpte glass, mums!

Nej men nu ska jag väl försöka sova lite, hörs mer till morgonen! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0