så här bor jag

Kom på att jag inte har visat er några bilder på hur vi bor än nu när vi har flyttat och så. Och anledningen till det är väl att vi har kommit i ordning ungefär nu, men helt i ordning tror jag aldrig man får. En flytt är inte som på filmer där man packar in allt i en flyttbil och åker till det nya stället och sen är allt klart. Nej en flytt är något som tar längre tid. Det har i alla fall jag fått lärt mej nu. Jag trodde ju såklart att det skulle gå jättefort, och blev lite besviken först när vi bodde i lådor några veckor. Men nu har det ordnat upp sig och det känns som hemma.. Här kommer lite bilder på rummen, men jag struntade i eriks källarrum eftersom det var inte så städat, haha.



köket - inte det största men det funkar! :)



badrummet - detta är det enda badrummet vi har och det ser faktiskt mindre ut på bild än vad det är i verkligheten. Men det är verkligen inte stor om man tänker på badrummet vi hade i huset tidigare, och då hade vi till och med två badrum. Så lite tjaffs kan det bli, men det är sånt man får leva med! :P



syrrans rum





Och till sist , mitt rum! Allt är inte helt klart. Ska köpa en helkroppsspegel och en massa ramar som jag ska sätta kort i. Sedan ska det även sitta två spots över spegeln vid sminkbordet.

-

Sådär, nu har ni sett lite av hur jag bor.. Ska ta något att käka nu. Ärligt talat förstår jag inte vad det har blivit med mej. Förr kunde jag leva på luft, och var typ aldrig hungrig. Men nu så blir jag hungrig direkt efter att jag har ätit och vill äta mat hela tiden! Men varför klaga? Det är ju jättebra egentligen :P

vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0