seg dag

Hej ! Nu har hela dagen snart gått och förutom städningen har jag inte hunnit med så mycket. Satt i solen och läste lite förut , men till slut blev det molnigt så då gick jag in och satte mej vid tv:n istället, där jag somnade.. Ganska skönt med en powernap sådär.. Har precis plattat mitt hår nu, tänkte ha platt imorn och då är det mycket lättare att platta det dagen innan eftersom jag har så mycket hår! Borde klippa det snart också och det ska jag, så fort jag får tummen ur och orkar fråga någon. Kanske får bli Emelie igen?



Känner mej ganska rastlös nu faktiskt efter att ha suttit en hel dag, usch .. Och så saknar jag min Jocke som är sjuk :( Bli frisk din jävel, så jag kan bli lite glad ;) Funderar på att ta mej en promenad ner till öna och tillbaka bara för att få lite luft, det kanske piggar upp mig?

Ja så får det bli - promenaddags!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0