sol, underbara sol

Hej! Kvällen igår var mycket trevlig, jag däremot var lite off. Men det hindrade inte alla andra att ha kul, inte för att jag inte hade kul , haha ! Men det blev inte så mycket festande om man säger så utan lite mer deeptalk i köket, haha. Fick en halvtimmes genomgång om varför man inte skulle vara vegan! Ganska kul att höra på men lite drygt. Fick ju även lära känna byggpojkarna denna gången, och det var trevligt. Men roligast var nog i början när vi förfestade! Desse hade ju fyllt 17 så vi hade köpt paket till henne och firade henne lite extra. Och paketen var så roliga! Hon fick en kortlek som kommer bli våran blivande plumpkortlek i skolan, och på kortleken var det nakna killar (fula också) , så det distraherade oss ganska mycket när vi spelade. Hon fick även lite andra saker och en kladdkaka made by hallberg, som var asgod! Det blev ju tyvärr inte att jag stannade kvar hos lina eftersom syrran ändå skulle in till stan och hämta några andra runt två så åkte jag med hem istället.. 



i love the sun!

Idag blir det bara att slappa ute i solen, ska strax åka och köpa glass. Ska smaka på den nya magnumen, och jag känner på mej att jag kommer älska den! Sen ikväll vet jag inte exakt vad som händer. En sak har jag klar för mej iaf, jag ska inte sitta hemma och dryga! Jag orkar inte det, jag är nog en person som vill att det ska hända saker, gör det inte det så blir jag ganska dryg och deppig..

Gå ut och njut av den underbara solen! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0